TTV Vries 2 & 3 succesvol in de Double Match!

Afgelopen week was team 1 van Tafeltennisvereniging Vries vrij in de Double Match, omdat zij in een kleine poule van 4 teams zitten. Teams 2 & 3 die beide in een volle poule van 6 teams zitten mochten wel aan de bak en dat deden ze met verve! Team 3 speelde op maandag in Buitenpost tegen GTTC 3. Thomas Rass verloor geen enkele game en ook Souverain N’yudi was op dreef en stond slechts 1 game af in zijn twee enkelspelen. Samen wonnen ze de dubbel met 3-1, waardoor er een prachtige 15-2 overwinning behaald werd. Hiermee hebben Souverain en Thomas hun koppositie verstevigd.

Op dinsdag ging Thomas als invaller mee met Jelmer Emmens om met team 2 in Dedemsvaart tegen Vinkhuizen 1 te spelen. Thomas liet zien dat maandag geen toevalstreffer was en scoorde weer twee 3-0 overwinningen. Jelmer deed daar, net als Souverain, niet veel voor onder en verloor slechts 1 game. Net als bij team 3 werd de dubbel met 3-1 gewonnen en eindigde team 2 dus ook met een prachtige uitslag van 15-2. Door deze mooie uitslag lanceert dit team zich van de 5e naar de 3e plaats in de tussenstand na 3 van de 5 wedstrijden.

Op vrijdagavond was er op de laatste dag van mei ook nog genoeg animo voor een fanatieke training. Daarnaast was ook de technische commissie aanwezig om alle 6 tafels in Tynaarlo goed te controleren en zo nodig te repareren.

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.