Corona update 6 november

Net zoals voorgaande aanpassingen van de maatregelen vanwege het Coronavirus, houdt TTV Vries zich aan deze maatregelen (zie bijlage)

Vanaf zaterdag 6 november zal daarom het volgende gelden:

Toegang bij training en wedstrijden (sporters en publiek) is alleen mogelijk met een geldig Corona toegangsbewijs voor iedereen vanaf 18 jaar.

Als bestuur zullen wij het toegangsbewijs elke training en wedstrijd gaan checken. Bij de trainingen en competitie zijn Marijke, Linda K, Wouter en/of Jantien (Oldstars) aanwezig om het toegangsbewijs te controleren. Als het toegangsbewijs niet geldig is, mag je de zaal niet in.

Het is misschien een vervelende maatregel, maar dit maakt wel mogelijk dat we kunnen blijven tafeltennissen en we hoeven geen mondkapjes op. Daarom hopen we op jullie begrip hiervoor.