Oldstars tafeltennis gasttraining Jaap van Hummel op 20 april

Sinds alweer 3 jaar wordt elke woensdagochtend getafeltennist door fanatieke Oldstars in de Kamp in Vries. 3 jaar geleden was de kick-off met Bettine Vriesekoop en begon TTV Vries als eerste vereniging van Nederland met Oldstars tafeltennis, een tafeltennistraining gericht op mensen van 50 jaar en ouder. Sindsdien bestaat de groep uit 23 enthousiaste Oldstars met elke training tussen de 10 en 15 aanwezigen. De Oldstars training wordt gegeven door Koen Molewijk en in de pauze is er tijd voor een kopje koffie of thee samen. Er is bewust voor deze combinatie gekozen, want naast het bewegen ligt de nadruk van de Oldstars groep ook op de gezelligheid.

Op woensdagochtend 20 april tussen 09:30 en 11:00 wordt de Oldstars training verzorgd door Koen en Jaap van Hummel (77 jaar). Jaap is een oud-international en Nederlands kampioen dubbel van 1961. Hij speelt op het moment zelfs nog actief in de landelijk 3e divisie, hetzelfde niveau als trainer Koen. Jaap is hiermee een goed voorbeeld dat tafeltennis op oudere leeftijd goed te beoefenen is. Tafeltennis heeft namelijk een lage blessuregevoeligheid.Tijdens de Oldstars training op 20 april wordt ook een demonstratie gegeven door Koen en Jaap. U bent van harte welkom om deze training bij te wonen. De eerste training is gratis. Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op www.ttvvries.nl of mailen naar secretaris@ttvries.nl.