Succesvolle voorrondje NJM voor Anna Rass

Gisteren werden in Harkstede weer de voorrondes van Noord van de Nationale jeugdmeerkampen gespeeld. Namens TTV Vries speelde Anna Rass bij de meisjes kadetten, waar zij als 2e geplaatst was. Ze begon het toernooi goed met vier gemakkelijke 3-0 overwinningen. Tegen de als eerste geplaatste Ilse van der Ploeg kon Anna helaas geen vuist maken, omdat ze pas laat in haar spel kwam. In haar laatste wedstrijd kwam Anna niet meer in de problemen, waardoor ze op een duidelijk verdiende 2e plaats eindigde. Met dit resultaat heeft Anna zich ruim geplaatst voor de landelijke kwartfinales in Almere op 1 december. Verder werd er afgelopen week geen competitie gespeeld, maar deze week hebben alle teams weer een uitwedstrijd te spelen.

Afgelopen vrijdagavond. deed een team van 11 spelers van TTV Vries mee met de Vriezer dorpsquiz. Dit was een zeer gezellige en geslaagde avond, dank aan de organisatie!