De Vijverstee wint het scholenkampioenschap tafeltennis Vries 2019!

Gisteren werd in de Kamp het scholenkampioenschap tafeltennis gehouden. Er deden in totaal 9 teams mee van de Holtenhoek, het Oelebred en de Vijverstee.

Om 14:30 uur begonnen de teams in twee poules. Als er even een pauze was konden de deelnemers tegen de robot spelen of gewoon even vrij spelen. Na ongeveer een uur spelen waren de poules klaar, waarna de vervolgrondes konden beginnen.

De vervolgronde bestond uit drie poules van 3, een finalepoule voor de top 3, een poule voor de plekken 4 t/m 6 en een poule voor de plekken 7 t/m 9. In al deze poules werden mooie partijen gespeeld en de volledige uitslag kan worden teruggevonden op de facebook van TTV Vries. Marten & Daan van het Oelebred konden het in de finalepoule niet bolwerken, maar eindigden wel op een mooie 3e plaats.

In een zeer spannende finale tussen Rick & Ward van de Vijverstee en Jelle & Niels van de Holtenhoek werd het 2-2, doordat alle 4 de spelers een wedstrijd wisten te winnen! Omdat ze gelijk hadden gespeeld moesten alle onderlinge punten de beslissing brengen. Doordat Rick de eerste wedstrijd erg dik had gewonnen ging de 1e prijs naar Rick & Ward van de Vijverstee!

Jelle & Niels van de Holtenhoek waren erg dichtbij, maar moesten genoegen nemen met een mooie 2e prijs.

Vond je de scholenkampioenschappen erg leuk of heb je gewoon interesse in tafeltennis dan ben je van harte welkom om een keer mee te doen met de jeugdtraining op maandagavond om 18:00 uur in sporthal de Kamp in Vries. Voor meer informatie kan je een mail sturen naar info@ttvvries.nl of kijken op de facebookpagina of de website van TTV Vries.

Als laatste willen we graag alle vrijwilligers bedanken, want zonder hen hadden we dit niet kunnen organiseren!