Tafeltennislessen voor basisschoolkinderen

Vanwege geen aanmeldingen zijn de komende lessen geannuleerd. We hopen in het nieuwe jaar dit opnieuw te organiseren.

Op maandag 16, 23 en 30 november geeft tafeltennisvereniging Vries tafeltennislessen aan kinderen van de basisschoolleeftijd. Normaal vindt in deze tijd van het jaar ook altijd de scholenkampioenschappen tafeltennis plaats, maar vanwege Corona kan dit voorlopig helaas niet doorgaan. Begin 2021 zal de tafeltennisvereniging kijken wanneer het doorgang kan vinden.

Wat wél mogelijk is, is het volgen van tafeltennisgymlessen op 16, 23 en 30 november van 18.00 uur tot 19.30 uur in de Kamp in Vries. De kosten hiervoor zijn €2 per keer en opgeven kan via secretaris@ttvvries.nl.

Tafeltennis is een leuke en gevarieerde sport voor jong én oud, meisjes en jongens. Tafeltennis is een sport waarbij hand-oog coördinatie getraind wordt en belangrijk is. Daarnaast leer je over de verschillende slagen, bewegingen, effecten en tactieken onder leiding van een gediplomeerde trainer. Niet alleen spelenderwijs, maar ook achter de tafel. De vereniging heeft tafeltennisbatjes.