Anna eindigt in top 10 finale jeugdmeerkampen

Afgelopen weekend reisde Anna Rass af naar Panningen om de finale van de Nationale Jeugd Meerkampen te spelen. Trainer en coach Koen Molewijk ging met haar mee om zaterdag én zondag te coachen.

Koen en Anna geven beide aan dat dit een mooie ervaring was waarbij Anna voornamelijk op zaterdag goed spel liet zien. Op deze dag wist ze het haar tegenstanders knap lastig te maken en won ze van teamgenoot Ilse (TTV Buitenpost).

Helaas was Anna zondag wat minder in vorm en verloor onder andere 2 wedstrijden waarbij ze 2-0 en 2-1 voor stond. Gelukkig wist ze zich in de laatste partij te herpakken en deze met 3-0 naar zich toe te trekken.

Al met al is Koen tevreden over het weekend, waarbij Anna de eerste partij won en ook het weekend winnend af wist te sluiten, met tussendoor een winstpartij op teamgenoot Ilse. Totaal heeft Anna 11 wedstrijden gespeeld op het hoogste niveau van Nederland in de categorie meisjes onder de 17 jaar.