OldStars tafeltennis bij TTV Vries

Drie jaar geleden begon Tafeltennisvereniging Vries als eerste vereniging van Nederland met OldStars tafeltennis. Deze groep OldStars is gericht op mensen van 50 jaar of ouder. Sindsdien bestaat de groep uit ongeveer 20 enthousiaste OldStars met elke keer ongeveer 10 aanwezigen. De OldStars training wordt gegeven door Koen Molewijk en in de pauze is er tijd voor een kopje koffie of thee samen. Er is bewust voor deze combinatie gekozen, want naast het bewegen ligt de nadruk van de OldStars groep ook op de gezelligheid. Tafeltennis is een sport die een lage blessuregevoeligheid heeft en is daarom tot hoge leeftijd (80+ jaar) goed uit te oefenen.

Elke woensdagochtend wordt er getafeltennist in Sporthal de Kamp van 09:30 uur tot 11:00 uur. U bent van harte welkom om eens te komen kijken of mee te tafeltennissen. Batjes zijn bij de vereniging aanwezig en de eerste training is gratis. Voor meer informatie kunt u mailen naar secretaris@ttvries.nl.